fredag 12. juli 2013

Søstrene Berry Kiss og Strawberry Delight

I dag er siste dag med Caza i hus. Hun har vært hos oss en uke mens familien hennes har vært på ferie. Både vi og Caza har storkost oss denne uka. Stordelen av uka har hun vært hos mamma Hilde, men hun har også brukt noen dager hos meg. Caza er kort og godt en supertrivlig, veldig ukomplisert og behagelig tispe. Hun har sklidd rett inn i flokken og fant seg fort til ro.
Kaizer er også på besøk så det hadde vært veldig morsomt med et familiebilde, men siden både Caza og Attina har løpetid så lar det seg ikke gjøre. Konklusjonen er at to hannhunder og to løpetisper er en smule kaos, man må alltid være på vakt og et hunderom hadde vært å foretrukket! Men vi får det til å gå irundt. Dexter er heldigvis veldig rolig rundt jentene, så jeg kan ha dem sammen, for ingen av de står, men han må følges med hele tiden... Men han går ikke glipp av noen søvn selv om damene er i samme hus, i motsetning til Kaizer som pep så fint utover morgenen idag ;) Kaizer har bare en ting i hodet rundt dem så han holder jeg unna dem. De blir bare slitsomt for oss alle...

Jeg tok noen fine bilder av jentene, der er så søte og veldig like.
Jeg er veldig fornøyd med det jeg ser hos avkommene fra dette kullet. De har sine feil som alle andre, men de er høyt elskede familiemedlemmer med supre personligheter og en sunn og fin konstruksjon.
Attina og Caza er på en måte veldig ulik, men også så veldig lik... De har samme uttrykk og mye likheter i væremåte og personlighet. Men Attina er en liten tispe (48 cm) og Caza er i motsetning en stor tispe (53 cm). Så jeg mistenker Caza tok noen cm. som Attina skulle ha. Haha neida! Min teori er vell det at Caza rett og slett er en stor tispe og Attina ble litt liten på grunn av sin fødselsvekt. De andre søsknene er normalstore springere på rundt 50 cm på manken, og Kaizer er ca 53 :)
Her kommer noen bilder:
Attina og Caza
Helan och halvan?
Ståbilde av Caza 14 mnd gammel

Jeg synes de er like over snuten jeg :) 
Attina vet hvordan hun "poser" ;) Caza titter på Dex og Kia
Min lille elskling <3

Lik pappan sin her! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar