onsdag 17. juli 2013

NM i blodspor

Da har vi fått bekreftet at Tikila og Dina er med på NM i blodspor. Alle hunder med HP kom med i år. Kjempebra! Tidligere har det vært flere med tre HP enn hva maksantallet tillot. Derfor har de trukket, noe som er veldig synd for de som ikke får være med... loddtrekking egner seg ikke når det er snakk om et Norgesmesterskap mener jeg :)
Jeg og Tikila går for seier i år også, men vi er realistiske. MYE skal klaffe for at det skal gå bra :)
Mamma skal gå med Tikila datteren Dina, det blir spennende. Hun kan gå knallgodt når hun selv vil det. I fjor gikk jeg med henne på NM, men jeg er ikke mammaen hennes så når jeg korrigerte henne på fersk tråkk så sa hun det tydelig med å drite i meg og late som hun gikk blodspor. Det endte i null, haha, det er Dina det ;) Men for mamma da går hun, om ikke viltet blir for interessant hvertfall.
Tikila gir gjernet 100 % bestandig, alt må bare klaffe med føret, formen hennes, vilt osv :)
En ting er sikkert. Vi gleder oss veldig! Blodspor er det morsomste Tikila holder på med, og jeg storkoser meg bak henne i snøret. Hun er så rutinert, motivert og genial rett og slett. Kryss fingre for oss! :)

Også må det nevnes at jeg faktisk skal legge et spor til året NM. Og samme kveld er det Åge Aleksandersen (, Hans Rotmo & Terje Tysland) i folkeparken på Verdal. Dette kan jo umulig bli noe annet enn en bra helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar