torsdag 18. juli 2013

De har det helt greit disse dyra...

Igår var ingen god dag å være hundeeier på. Jeg var rett og slett litt drittlei av dyra en liten stund. Jeg hadde alt for mye å gjøre og kjente at det var litt for mye av det gode med Attina i høyløp. Dexter som skulle fikses til utstilling og Kaizer som krevde sitt.

Først etter jobb så hentet jeg 7 sekker med hundefor. 2 med vanlig royal canin medium adult, og 5 med medium sensibel. Sensibel bruker jeg på ungdyra siden de er så aktive. Etterpå var en obligatorisk tur innom Kremmerhuset. Elsker den butikken! Med meg hjem derfra ble to sofaputer og en kurv til hundene faktisk. Jeg fant ut at lekekurven deres var moden for utskifting siden fargen ikke passet på stua, haha. Resultatet ser dere under. Den var litt mindre enn den forrige kurven. Men hundene likte resultatet, eller hvertfall at kurven var snudd på hodet. For de fant nemlig en tennisball oppi der, wohoo! (Tennisball får de bare ha ute siden Dex er over gjennomsnittet interessert).
Senere rotet jeg meg ivei til mamma hvor jeg leverte Tikila og fikk hilse på Carma. Hun brydde seg svært lite om meg men søstersen som hadde løpetid, hun var morro hun. Men jeg fikk mast meg til et nytt ståbilde og hodebilde av henne. De kommer senere ikveld :)

Etter at jeg hadde fått rotet meg hjem igjen og ryddet litt fikk jeg heldigvis roet meg litt. Jeg er nemlig slik at jeg blir misfornøyd av å ha det rotete rundt meg. Så når jeg hadde fått ryddet det meste (egentlig så har jeg ikke det så rotete, det bare føles sånn) og fått hundeforet på plass så steg humøret. Hundene fikk kose seg med et ekstra måltid og masse "sølte" godbiter når jeg fylte opp tønna. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar