lørdag 6. juli 2013

En sliten gjeng!

Nå har jeg kommet meg hjem fra NKK Trondheim og tar 15 min i sofaen før verdens beste farfar har maten klar til meg. Bortskjemt? Eh, ja! Han er nå bare verdens snilleste, jeg spurte ikke etter mat engang...
Hundene ligger nå strødd i rundt meg. Nå fikk jeg det til å høres mange ut, men for øyeblikket er det bare Tikila, Attina og Dexter jeg har hjemme. Dina skal hentes etter utstillingen i morgen :)
Bading av Attina og Tikila står for tur, og en liten gjennomgang av Dexter. Jeg fikk nemlig et lynkurs av Vanja igjen i dag på hvordan jeg skal forme behenget. Er så takknemlig for gode venner og oppdrettere som lærer bort sine råd og kunnskaper <3
Dagens resultater er jeg veldig fornøyd med. Dexter ble nr1 av 3 med excellent i juniorklasse, men uten CK. Han må strammes opp i fronten, men det kommer nok ganske snart får jeg håpe. Jeg er strålende fornøyd likevel. Og det beste av alt er at Dexter har aldri vist seg så fint i ringen som han gjorde i dag! Så avslappet og enkel å handle. Happy.
Jeg stilte også Dina baluba. Mamma hadde klippet henne kjempefint og hun er jo en fryd å vise. Shower og koser seg så mye i ringen. Av 7 åpentisper, hvorav to blant annet fikk gul så fikk Dina en excellent og ble nr 3 i klassen. Vi er veldig fornøyd med den! :) Det er nok over 1 år siden sist hun var i ringen nå.
Dexter fikk også delta i oppdretterklasse sammen med Felix, Zeiss og Lotta. De endte opp med å bli BIS3! HURRA! Og vi hadde vist sett veldig fine ut i ringen, kjempegøy!


Spanderer på dere noen bilder fra de to yngste var valper, så kommer det en lengre bildeblogg om noen dager! Det tar rett og slett for lang tid nå...
Gleden er stor i huset, for Dex har fått beskjed om å legge på seg! Her er han 8 uker gammel, og ja han gjør fortsatt dette hver gang jeg åpner fordunken. :p
Så nydelig da! Her 7,5 uke gammel.
Attina 12 uker gammel. Så sjarmis da!
"A penny for your thougt..."

Skanken var fort Attina sin :D
Helan og halvan <3
Dex fant ut 12 uker gammel at han skulle ligge slik, og har gjort det siden...
Sukk! Så liten han var en gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar