torsdag 25. juli 2013

Drømmer om spor i natt...

Ja, virkelig! Inatt kommer jeg til å drømme om det betegnelsen står så stort og fint i skogen i Ogndalen og viser meg vei for hvor jeg skal legge NM sporet mitt. I 3 timer idag har jeg og hundene gått rundt og rundt i to løyper. Vi har målt lengde, tegnet kart, orientert oss og memorert alt vi møtte på veien. Å si at hundene gjorde det blir kanskje å lyve, men jeg har hvertfall gjort det. Hundene har løpt løse rundt meg hele tiden og nytet livet. Jeg tror også de syntes det var spennende mes nytt terreng.
Jeg skal bare legge et spor til NM, men i tillegg har jeg et reserve som kanskje skal legges. Jeg velger å legge det jeg er 100 % sikker på. Det andre er litt mer krevende for sporlegger og hund, men Dexter hilser at det er mye mer fert av vilt i det sporet jeg har valgt som NM spor ;)
Nå venter dusjen, jeg har vært borte i hele dag. Hatt sammenlagt 1 1/2 time hjemme på hele dagen, så nå er dusjen og senga etterlengtet. Gizmo er også på helgabesøk. Kom ikveld og skal bli til søndag. Halleluja for enda en smågal hannhund i tampen av løpetiden...
Nei nå blir det senga! Jobb og spelpub (det morsomste med olsok) i morgen :D

Dex og Attina går løs på hverandre mellom sporene.
Dex fant seg en liten pinne i skogen i går...
Marta er ikke som andre springere. Hun går under betegnelsen spesiell ♡ Her ligger hun og smiler.
Attina og Marta koser ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar