lørdag 27. juli 2013

Formiddagen i bilder

Her kommer noen bilder fra formiddagen vår. Hele formiddagen tilbrakte vi ute i det fine været. Må nyte det mens man kan og har mulighet :) For nå ligger jeg i sofaen på jobb og hører på tordenet på utsiden. Været snur fort.. Men jeg liker egentlig torden jeg, synes det er litt spennende. 

Idag har jeg prøvd å sole meg litt, men enkelt var det ikke siden to små dyr forstyrret meg hele tiden. Dex spurte så fint om vi skulle kaste Kong og Attina ville kose. Så jeg lå og kastet og koste om hverandre. Vi koste oss alle sammen med andre ord. Eller Gizmo koste seg ikke da, han fikk ligge inne i buret etter vi var på tur i skogen. Han er fortsatt gal etter Marta, og det er så irriterende. Jeg orker rett og slett ikke ha han hengende i låret på henne.  Men Dex og jentene er sammen nesten hele tiden nå da :D De er separert når jeg er på jobb, men i morgen skal de få ut i trøa sammen igjen. Det tror jeg blir godt for dem :)

Både to- og firbeinte spiste frokosten utendørs idag.
Skal vi leke?
Attina i svevet. Det er så morsomt å fange musa nemlig. En annen mus hun "fanger" på kommando er Gizmo. Haha da er hun søt!
Ikke noe godt bilde av Gizmo, men dette er så typisk DP. Forventningsfull og en smule overivrig ;)
Dex gir meg leken så jeg kan kaste... Marta er ivrig deltager/tilskuer. Leken er foresten en Kong av noe slag. Den ser veldig rar ut, men den er dritbra! Den flyter i vannet, enkel å avlevere og ekstremt slitesterk.
Attina og Dex på tur inn med "pinnen". Eller dex er på tur inn. Attina prøver å stjele den ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar