onsdag 12. juni 2013

Vi koser oss

I dag var det nydelig vær ute, og hundene har kost seg masse. De er så snille og greie, døra står åpen og de springer ut og inn som de selv vil. Når jeg er ute sammen med de vil Dexter helst at jeg skal leke med han hele tiden, han elsker å apportere. Og Attina stjeler leken vår og stikker stort sett av med den og drøyer det mest mulig før vi får den tilbake. Marta er også med på rundene, men hun er mer opptatt av å løpe og bjeffe enn å apportere, så hun har det moro med å bråke. Men noen må jo fylle den rollen også ;)
Nå har jeg en uke fri før det blir 100 % på røntgen gjennom sommeren. Men det går jo greit det også, kan heller ta meg en ferie til høsten jeg. Og jeg har vært heldige med frihelgene, de har ikke krasjet med noen av de arrangementene jeg bare må på, så der var jeg veldig heldig ;)

Marta - CH Barecho Zimply Made For Me
Attina - Coco Line Berry Kiss
Dexter på tur inn med apporten, men tyven Attina er på ferde.

Attina flyver av sted!
<3

Storebror kom innom en tur, her overfaller jentene han.

Det finnes mange spennende lukter i skogen.

Vi måtte bade siden Dexter og Attina badet i bekken. Marta virket å være veldig fornøyd med det :)

På tur hjem fant vi en ball, ja i skogen altså...

Måtte bare ta bildet av veden, denne er lagt opp på en 3-4 dager av farfar på 80 år. Makan til sprek mann!

Og her bor vi, inngangen har vi under terrassen til farfar, så hundene har et nydelig lite paradis her. Bak stabburet (til venstre) ligger åkeren, og deretter kommer myra og skogen :)

I morgen skal vi til Steinkjer og klippe Billy som er fra vårt første valpekull, så det blir trivelig. Så nå blir det å finne sengen, noe jeg tror hundene også er klar for. Jeg sitter i hjørnet på sofaen men Attina og Marta ligger så nærme beina mine at jeg ikke kan strekke de ut, og Dexter ligger ved siden av meg og støtter hodet på meg. Koselig! Og det beste av alt er når Dexter lager "Mmmmm" lyder mens han dytter hodet borti meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar