lørdag 15. juni 2013

Rosettene mine har fått nytt hjem!

Når man stiller på de fleste prøver og utstillinger så får man ofte rosetter i alle regnbuens farger. Mange setter så stor pris på disse at de henger de opp på veggene, eller eventuelt på hunderommet. Men for meg som ikke har hunderom eller lyst på en vegg full av farger så blir de lett stuvet unna. Så mine rosetter har bodd i en plastikkpose i boden stort sett hele sitt liv. Men det ligger jo mange minner bak rosettene så jeg ønsker jo å se de fra tid til annen. Så jeg har lenge vært ute etter å kjøpe en lykt/vase som jeg syntes passet. Og i går stod den på KID og ventet på meg!

Jeg ble superfornøyd med resultatet. Nå kan jeg titte på den daglig. Jeg ernikke helt fornøydmed fargenenog lysestakene på kommoden så det må fikses på. Men lykten er så fin. Alle rosettene ligger inni den og jeg har ennå endel plass. På alle sidene er det glass så jeg kan snu den og få frem nye rosetter om jeg vil det. Akkurat nå har jeg satt fram cert rosetten til Dexter fra NSK, samt BIG valp rosetten fra NKK Trondheim, BIS valp rosetten fra debuten hana og Certet til Marta fra Clubshow :) Så rosettene vil bli rulert ;)

Men den aller fineste av alle mine rosetter henger selvfølgelig på veggen ved siden av damen som hentet hjem den til oss. Ingen andre enn vakre Tikila da hun vant NM i 2006.

Det er ikke alltid premiene faller i smak, men noen har blitt en del av interiøret i leiligheten. Her er NKK pokalen Tikila vant under NM samme året.

Men nå må det jobbes...:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar