onsdag 22. mai 2013

Gir det et forsøk...

Jeg har lenge vurdert å kanskje prøve meg på å blogge litt, jeg hadde en veldig kort karriere for mange år siden (når Tikila var rundt 2 år gammel, for 8 år siden). Den var ikke spesielt vellykket, men nå har jeg funnet litt inspirasjon til å prøve igjen.

Hvor kommer denne inspirasjonen fra? Jeg aner ikke for å være ærlig! Men en av grunnene er at alle mine Facebook venner blandt annet skal slippe å få bilder av hundene mine hele tiden. For som dere snart finner ut så er hundene min store hobby, og en veldig stor del av livet mitt. Og de er derfor også min store stolthet, stort sett da, det finnes også tider hvor jeg ikke trenger å være så imponert over de (som f.eks. Når unghundene finner ut at de skal bade i bekken bak husen, som har bronsefarget vann(!) etter at vi har vært på tur og badet i elva... )
En annen grunn er nok at jeg elsker å ta bilder. Hadde jeg skulle hatt en hobby til så skulle det vært foto, men siden jeg bruker en formue på disse dyra hver måned så får den hobbyen la vente på seg. Derfor har jeg ikke det aller beste kameraet, men når været og hundene er samarbeidsvillige så er jeg rask til å sette igang litt aktiviteter så jeg får tatt fine bilder :) 

Introduksjon av meg selv og hundene kommer etterhvert, inntil da så kan vår hjemmesiden sjekkes ut: www.coco-line.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar