mandag 24. mars 2014

5 dager gammel!

Alt er bare helt topp i kassa!
Marta er frisk og aktiv,  men synes det er litt usosialt i kassa. Vil være med på alt som skjer hele tiden, og er med på tur i skogen uten å nøle.
Men valpene er fornøyde og mette. De minste har passert 400 gr. og den største nærmer seg 600 gr.
I dag skal jeg dra fra dem hjemme alene for første gang, og jeg er ikke et dugg bekymret. Det kommer til å gå så fint, Marta er så flink med dem :)
Dexter synes valpene er spennende, og slikker og lukter nysgjerrig på dem. Så der tror jeg at jeg har veldig rett i mine antagelser om at pappsen kommer til å leke som en gal med dem når det er tid for det ;)

Fra øverst til nederst: Cruz (tror jeg), Cailin, Cayla og Coby.


Cruz


Celia øverst, Cailin nederst.


Dette må være Coby.


Hele gjengen <3











Lillemann Cairo




De begynner å fylle opp melkebaren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar