fredag 21. mars 2014

Dag 2 i valpekassen

Dagen i dag har gått stort sett i valpekos, klipping av Dexter, avslapping, rydding og snølek.
Det er virkelig deilig å ha litt fri fra jobb, og bare slappe av litt... :)
I morgen håper jeg på at været skal holde seg så jeg og Dex kan ta turen ut og trene litt. På onsdag var snøen helt forferdelig, klumpet som bare det i pelsen..
Marta har vært ute av kassa flere ganger i dag, skal helst være med opp når jeg går fra henne. Og vil helst tigge mat når jeg spiser. Hun stjal også en bolle fra bordet i dag, og til vanlig er Marta rett og slett litt for korttenkt til å stjele :p Men hun er kjapt tilbake i kassa etter å ha vært borte en tur, og da legger hun seg pent og pyntelig ned uten å legge seg på noen. Flinke jenta! Hun har fortsatt litt feber, men er ellers i tipp topp form :)
- og valpene har alle gått opp i vekt det siste døgnet. Lille Cairo har passert 300 gr. og størstemann Cruz har passert 400 gr. for lengst.
Legger med noen tilfeldige bilder av gjengen:


Dette er Coby.


Cava til venstre og Cailin til høyre.


Cayo koser med mammas fot.


Pappagutten Cruz


Coby til venstre og Cruz til høyre.


Chaos til venstre, Cayo til høyre.


Coby


Cairo ligger over Cava (tror jeg)


Kos <3 Det lille hodet tilhører Cayla


Og tilslutt Cailin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar