mandag 7. juli 2014

Badenymfer og Best In Show

Siden sist har det skjedd mye på denne fronten...
Jeg har levert alle valpene bortsett fra en, Cruz som skulle bli igjen hos oss.
Vi har deltatt på mange sporprøver!
Tikila vant begge sporprøvene i Åfjord og ble helgens beste hund!
Dexter har blitt norsk og svensk viltsporchampion.
Og ikke nok med det, Dexter debuterte i championklasse i helgen med å bli BEST IN SHOW på spanielspesialen vår her i trøndelag! Herregud for en surrealistisk opplevelse. Jeg er så stolt over den vakre hunden min, Dex is one of a kind. Han er så spesiell for meg, og nå ble han ikke mindre spesiell <3
Her er noen bilder fra den siste tiden :)


Best In Show NSK avd. Trøndelag 5/7-2014
(Foto Silje L. Havstein)

Så glad eier, og så glad hund <3
(Foto Silje L Havstein)


Min store stolthet og treningskamerat <3


Dextergutten min!


Minstemann har også vokst seg til, og jammen blir han bare søtere og søtere!




Både Marta og Dexter har satt sitt preg her, og jammen har de gjort en god jobb! :)




Cruzifix vokser til seg <3


Det gjør også Celia <3



Casper har vært på besøk, guttene storkoste seg.



Caspergutten


Casper og Cruz


Leke leke leke


Casper har allerede lært å svømme!

Og det har Cruz også, 11 uker var han da han tok sitt første svømmetak.


Bestandig full av fart og liv Dextergutten.


Cruz har bruttern Didrik på feriebesøk (Didrik er etter Dexter og Iris, kennel Winton. Det skiller bare gutta 3 dager, og de storkoser seg sammen.)


Casper og Cruz leker. Sjekk stilen til Casper, 10 i stilpoeng!


Dex og Didrik leker seg.


Dex prøver å apportere, mens gutta henger seg på forbildet sitt.


Smågutta kan de også :)


Didrik har testet svømmerferdighetene, men er ikke helt klar for svømmeknappen riktig ennå ;)


Far og sønner igjen <3


Tikila i sitt rette element, dykker etter steiner.


Som resten av mine hunder er også Tikila litt smågal.


Cruz har begynt å lært seg vannapportering.


Dex elsker å apportere, kunne holdt på for alltid.


Tikila synes også det er stas!


Kan du kaste dummyen så jeg får legge på svøm eller??


Lek i vannkanten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar