søndag 18. januar 2015

6 ukersbilder


Av en eller annen grunn så kommer jeg ikke inn på hjemmesiden så jeg får til å oppdatere den ikveld, så derfor legger jeg inn bildene jeg, og håper de som venter på bilder kikker innom her i håp om å få se noen nye bilder på våre håpefulle :)
Full klipp i dag igjen. Jeg klippet alt selv, uten holdehjelp. Alle valpene var så snille når jeg barberte hals og ører, og sov seg gjennom poteklippen uten problem :) Bildetakingen var også over på få strakser. De begynner å bli så flinke. De var ute en tur i dag, og de var kjempeflinke. Hver dag kommer det nye folk på besøk, og de elsker all oppmersomheten. De begynner å kjennes når de biter, men som oftest er de veldig snille. De er veldig lydhøre og kommer spurtende når man roper, og de går alene på oppdagelsesferd som bare det. :)

I morgen skal de få ny ormekur, noe jeg tipper ikke blir  noen suksess, men det trengs for små kropper :) Denne gjengen har heldigvis ikke hatt orm, og det er jeg veldig glad for. 


Denver


Dominic


Deanna


Deanna


Daniella


Daniella


Dallas


Dallas


Denver


Dominic


Dakota


Dakota


Donna


Donna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar