fredag 9. mai 2014

C-ene elsker utelivet!

Her kommer noen bilder fra mandag.
Jeg har ikke fått tid til å legge ut de tidligere. Har også tatt en del bilder i dag, skal prøve å få tatt flere i morgen. :)
I går var vi hos veterinæren, alle uten anmerkning bortsett fra en gutt som mangler en testikkel, noe vi var helt klar over. Vekten på de ligger på mellom 4 kg og 5,2 kg. Valpene syntes ikke det var noe stress å komme til dyrlegen, heller tvert imot. Det var moro! De herjet og styrte på inne på undersøkelsesrommet, før de etterhvert begynte å falle i søvn. Stikkene gikk overraskende bra, og etter de var ferdig så ristet de det fort av seg :)
De fikk også møte sin halvsøster Enni, det var stas. Enni er også en datter av Marta, en superherlig og trivelig tispe! Håper disse barna blir like gode som henne og hennes mor <3
Cruz fikk også være med meg ut på venterommet når jeg skulle betale for alt. Da gikk han likegreit rundt på gulvet helt uberørt. Hilset på en ukjent hannhund, gikk bort til en ukjent mann som lokket på han. Og han gikk like greit på baksiden til Anita og Enni, når jeg åpnet skyvedøra. På den andre siden av disken kunne han utforske nye rom, kult! Herlig med så miljøsterke og avslappede hunder! :)
Nå er det helg i huset. I morgen har vi masse som må gjøres, før en hektisk søndag møter oss... Og så kommer en enda verre uke, den blir travel og gullene flytter til nye hjem. Sukk!

Lek lek og atter lek! :) Celia og Cairo (tror jeg)


Cruz og Cayo



Cruz og Cailin





Cairo


Cava


Cayla og Celia


Cayo


Attina, Coby og Cayla


Coby og Attina


Celia og en pelsløs Tikila


Mormor Tikila og barnebarn Attina


Chase (tror jeg) ville også være med på leken.


Cayla og Celia



Cailin


Cailin - Cava i bakgrunnen


Tikila, Cairo, Cayo og Cava


Tikila med Celia, Cairo, Cayo og Cava


Gøøøøy!


Cayo


Celia


Cava og Cayla


Celia


Coby


Middag sammen med pappsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar