torsdag 20. februar 2014

Ballonger ballonger ballonger


Hvem hadde vell trodd at jeg skulle bruke denne siden igjen? Tiden rakk ikke til for blogging noe mer, så derfor la jeg den på hylla. Men nå skal bloggen vekkes litt til liv igjen... Men da som en bildeblogg.




Jeg elsker jo å ta bilder av hundene, og istedet for å spamme FB og bruke opp all kapasiteten på hjemmesiden på bilder så tenkte jeg at jeg kunne legge de inn her etterhvert.

Og nå når vi venter smått, så håper jeg  folk er interesserte i å se litt hverdagsbilder av de også, ikke bare ukesoppdateringen jeg kommer til å legge inn på hjemmesiden. Og disse bildene vil komme inn hit med tiden :)


Så her kommer en hel del bilder fra dagen vår når vi gikk ut i det fine været og lekte med ballonger. Dexter og Attina elsker det. De hopper og spretter etter ballongene som bare det. Tilslutt sprekker jo selvfølgelig ballongen, og da tar Dexter og apporterer den så fint inn til meg. Attina syntes det var mer festlig å ta ballongen i munnen og springe rundt som en gal unghund. Hun er så morsom når hun begynner på sånn. Hun kaster rundt på ting, og ser mer ut som en katt til tider enn en hund. Søte lille Attina :)




Attina i kjent "leker med seg selv"-stil.






Helan och halvan! Morsomt bilde med begge to i luften synes jeg, men Attina ser ut som en liten valp sammenlignet med Dex. Hun er mindre, men bilde lyver en hel del her ;)


Dexter koser seg! :)





Marta var også i toppform, men orket ikke være med på leken.
Hun er jo 4 uker drektig nå, å har fått en skikkelig kul på magen. Jeg kjenner jo valpene i magen hennes veldig godt fra utsiden, og de ligger langt opp å frem så det blir litt slitsomt til henne. Så jeg håper hun slipper ned magen etterhvert for hun klager allerede litt i søvne :p 



Gamlemor tuslet også rundt med logrende hale, men orket ikke fjase sammen med unghundene.



Dexter kan faktisk stå i ro altså, og da ser han veldig bra ut synes mammaen hans <3







Browniesene mine <3

Etter over 1 time i skogen sammen med mamma, Dina og hundene idag. Og denne halvtimen på åkeren var det på tide for Dexter og Attina å få seg en nødvendig klipp. De begge var ikke klippet siden MyDog første helgen på januar. Dex skulle ha full utstillingsklipp (ører og hals rakk jeg før jobb igår), og Attina hverdagsklipp (kremt, er man perfeksjonist så er man perfeksjonist...) Nå er de vertfall nyklippet og fine begge to. Og Dex trenger bare et bad, føn, en ekstra gjennomgang +++ så er han klar for Bø :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar