onsdag 14. august 2013

Dexter leker med frisbee, og vi er klar for NM

Det er ingen tvil om at Dexter elsker å apportere. Før trodde jeg det var baller han hadde en forkjærlighet for, men den snere tiden har det gått opp for meg at det er ikke gjenstanden som spiller noen rolle, det er aktiviteten. Så uansett gjenstand vi har i nærheten så er det apporteringen han er ute etter.:) Under kommer noen bilder av han in action. Jeg tror jeg må få hjelp en gang så jeg får tatt bilder med han kommende i mot meg.

Ellers så er alt pakket og klart til NM.Tikila er klar som et egg sier hun, nyklippet og fin er hun også. Vi har ikke trent på blodspor, bare kost oss med lange turer i skogen. I morgen etter jobb kjører vi til Ogndalen siden jeg skal legge et spor. Så hele kvelden fredag blir tilbrakt der, samt store deler av lørdagen. Vi gleder oss veldig til et nytt NM. Og spesielt når det er på "hjemmebane". Vi har nemlig gjort det best når vi er nært hjemme. Det blir også veldig trivelig å møte mange hundevenner igjen :)
Kryss fingrene for oss på lørdag! :)









1 kommentar: